måndag 8 oktober 2012

lite..

idag är jag trötter kom i säng lite för sent igår då ja fastade vid filmen på fyran som började vid nio helt värdelöst ju! nyheter och reklam å dra ut på tiden ju..
och sen bestämde ja mig för att nu är det slut på elsas natt ätande så vi var väl vakna lite mer än en timme i natt innan hon hav sig och somnade utan mat. hon fick vatten.. ja höll henne i famnen .. jag sjöng.. hon låg i sin säng. hon låg i min säng och tillslut somnade hon jämte mig i sängen lite skruttan.. vaknade sex och då fick hon äta .. tänk va skönt det skulle vara att få bort maten på natten skulle vara guld värt!

Nu ska vi strax in till stan å träna lite men känner mig lite halv snorig så blir lite lugnt om ja känner av det hinner inte bli mer förkyld igen.. 
underbart väder är det ju med!

Nä nu är min skrutta jätte trött så bäst å klä på oss å åka :) 

ha en skön måndag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas träningen gick bra!
    jag kände mig verkligen inte 100 i kroppen när jag vaknade idag, då barnen har haft hög feber i omgångar sista tiden kände jag att det var bäst att avstå träningen idag:( tråkigt!
    Men vill verkligen inte bli sjuk!
    Nattmat, uuuuuahh så svårt det är, Vilda äter en gång per natt, men mina två pojkar har ätit välling till och från till de varit TVÅ ÅR!
    kanske för att jag var för bekväm med, en flaska sen sov de igen. Men ska verkligen försöka med lilla Sessan nu innan hon bli för van att få sin vilja i genom!
    Ha en fin dag, och en fin start på en ny vecka.
    KRAM ELLE

    SvaraRadera
  2. Oj, det märktes inte. Tyckte du kämpade på kanon. Kul att du kom.
    Hoppas du kan få vila lite nu efteråt. Kram Malin

    SvaraRadera