tisdag 2 oktober 2012

Puuuuhuu

Trött tröttare tröttast!
Elsa vaknade sex u dag med? Varför? Hon brukar ju sova till sju iallafall kanske fler tänder på gång..

Igår hade vi en trevlig dag fikade med lite mammor och sadan en Snabbis till mamma innan vi åkte till kvill. Elsa myste med morfar i soffan å vi tittade på bröderna lejonhjärta , den filmen är inspelad 77 galet gammal film som ändå går titta på :)

När vi Kom hem var det bara tull att bära in skruttan till sängen sov som en stock..
Jag slängde ihop lite snickers kakor bra att ha u frysen och även några kokos kakor:)

Efter det satte ja Mig i soffan med en ägg macka och en kopp the , phuu kände va trött jag var men satt uppe en timme för å ha lite egen tid..

Idag börjar vi dagen med promenad med Nina!

Ha en skön tisag!

1 kommentar:

  1. Ja i bland är det lite väl tidigt de små vaknar, gott med snickerskakor;)
    Det får nog jag ta och göra någon dag!
    Tack för du är med i utlottningen på min sida söta du! Hoppas du får en skön promenad med Nina!
    KRAM ELLE

    SvaraRadera