måndag 8 oktober 2012

måndag

Hej hopp!

Nu sitter ja i soffan och borde istället stället stänga av datorn och lägga mig och sova eftersom jag är jätte trött och kommer antagligen få kämpa lite med elsa i natt igen med "projekt inte äta natt mat" så tänkte bara skriva ett par rader..

Vi var ju på mamma bootcamp idag och det var jätte lyckat imponerad av malin som håller i det att hon har så mycket energi och är så snäll som orkar puscha på oss otränade mammor :) 
titta in på hennes blogg om där skriver hon massa om träning och inredning mm. 

har även hunnit träffa madde en stund och i kväll / eftermiddag har jag blivit bjuden på fläsk å raggor hos mamma å tomas mmm finns de något bättre eller ? ja jo kanske det med absolut en av mina favoriter!


Vissa har börjat med älg jakt idag men jag jagar annat jag! en MUS! ja ni läste rätt min underbara kära kisse svante smet in med en innan när vi kom hem här och skulle vissa vad duktig han va så full rulle innan ja fick ut både katt å mus ! men nu så är de mus fritt igen! hoppas jag ;)

i morgon blir det promenad med sophie på fm och sedan hoppas ja elsa gör en repris och sover som i dag mellan 13-15! det har aldrig tidigare hänt att hon sovet så länge på dagen innan bara  i dag så var hon väl trött sen sov hon typ bara en kvart på fm så hon tog väl igen lite så i morgon sk aja försöka håller henna vaken tills efter lunchen och hoppas hon sover länge sedan efter det så jag kan måla en stol eller två ;) fasen behöver åka in å köpa pensel kom ja på nu ja de får ja fixa först deå.. 

på kvällen blir det träning friskis pass väntar på mig och på onsdag väntar tränings värk igen då ;) men de betyder ju att de tar på fläsket med så  :)

nä som sagt de blev inte ett par rader utan många rader men men nu ska ja iallfall stänga av å lägga mig!

natti natti



hejhej det är kul att stå i sängen :)

min skatt

busunge

Elsas ballong:)

resultat av en stol som är färdig slipad lite skillnad är de allt;)

pryder väggen över elsas säng..

Elsa klär på sig själv ;) e


1 kommentar:

  1. Hej!

    Kikat runt här inne en stund.
    Vilken mysig blogg du har. Och söt liten tjej.

    Hit kommer jag gärna igen! Kram Maria

    SvaraRadera