fredag 5 oktober 2012

god natt?

Är det okay att gå å lägga sig kl 22 en fredag kväll? jag är helt slut så tänker strax ta å stänga av här och krypa ner i sängen istället.

Idag började jag dagen med att åka till sjukgymnasten, fick nytt träningspogram och massa "goda " råd så som träna inte för mycket? osv haha okay!

lagade köttbullar å lillebror anton dök upp så han fick lite mat å sedan klippte jag han så han blev så fin så :)

Elsa och jag tog på oss kläder och skulle ut å prova cykel sadel och Elsa på med hjälp men trampade vi iväg , gick kanon bra hon sa inte ett ljud så antar att man få se de som att hon tyckte det var helt okay:) trampade ner till Elsas mormor och tog en kopp kaffe...

Nu i kväll har jag slipat stolar eller stol rättare sagt har inte kommit så långt men hoppas ja ska hinna göra lite mer i helgen! kommer bli så fint när de är klart tror jag:)
och efter en kväll i garaget så var ja så lortig så in i duschen å nu sitter ja i soffan med pierre..

I morgon blir det träning kl 10 så efter det hoppas ja regnet håller sig borta:)
Suzi jag har ingen aning om vilka tider det är som gäller faktiskt.

Nä som sagt är sjukt trött så god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar