måndag 1 oktober 2012

Sova?

Idag skulle jag nog kunna sova hela dagen Elsa vaknade sex och jag känner mig sjukt trött u dag..
Elsa vaknade vid halv två i natt och jag får henne inte till att somna om utan att hon får mat , vet inte hur jag ska göra för att bli av med natt målet ? Hon vet ju att hon får mat av mig så är ju inte lätt alltså :(

Idag ska jag och Elsa träffa mamma gruppen på fm och i eftermiddag ska vi till morfar på Ragnar middag, alla mina bröder + pappa heter Ragnar å det är ju deras namnsdag idag ..:)

Funderar på att åka till Jönköping en dag jag har lite ärenden å göra. Men så mycket annat hela tiden..

Ha en bra dag..

1 kommentar:

  1. Vi avvänjde Kian med nattmat genom att ge honom lite vatten på flaska istället... Han var törstig, inte hungrig... ;) /www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera