söndag 7 oktober 2012

helgen..

Hej på er!
hoppas ni haft en härlig helg..
min har varit kanon bra!

igår var jag och tränade på morgonen och sedan marknad i målila med pappa , Pierre och Elsa
vi köpte lite små saker.. 
Sprang på elsas mormor med och då var hon ju tvungen att ta med elsa å köpa en ballong till henne och morfar skämde bort oss han med:) 

när vi väl va hemma igen efter lite handling inne i stan med så blev de lite stressigt skulle ju ha gäster vid 18 och ja var ju som vanligt ute i god tid? nej haha
men maten var klar när de kom tillslut iallafall och det bjöds på plankstek ,
Emil å Veronica var nöjda med maten och efter det dog vi lite i soffan till körslaget så klart:)
Tack för trevligt sällskap..

Idag har jag slipat färdigt alla mina stolar så de kommer bli såå fina tror jag så nu är det bara lite vit färg som ska på med sen nytt tyg på dynorna och ja de kommer bli kanon fint tror jag :) 
jag skulle vilja ha ett bord i samma stil som stolarna men det har ja inte hittat än får väl se om de dycker upp något ja kan sätta klorna i ;)

Pierre har åkt igen å Elsa å jag är ensama men han kommer hem redan onsdag kväll och sendan är de bara en söndag till som han åker sen ska vi få ha han hemma några veckor då han ska vara pappa ledig och jag ska jobba några dagar:) 

jag som alla andra i dag antar ja sitter i soffan och väntar på solsidan :) 
efter det kommer ja lägga mig tidigt då jag är jätte trött idag..


hoppas ni alla haft bra dagar! 

lite gamla bilder..





har min skrutta varit så här liten? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar