onsdag 24 oktober 2012

Ynk

Ynk ynk ynk!
Ligger i sängen och vill sova men har gräsligt ont i magen? Har idag gjort något jag har fasat för en längre tid ända sedan jag fick mitt prov svar från en vanlig cell prov tagning som alla kvinnor gör med jämna mellan rum , när jag gjorde detta så fick jag svar på cellförändringar och jag blev kallad till Eksjö för att titta närmare på det och de gjorde nya testet och fick svar att jag skulle få ta bort en bit av min livmodertapp. Jag har varit nervös och tyckt det varit jobbigt att veta att det inte är helt hundra som det ska vara i kroppen!
Men som sagt i dag på eftermiddagen har jag opererats och nu är de borta! Skönt å veta! Så åter besök om 4 mån och hoppas det inte finns något kvar alla då!!
Men jag har ont nu.. Som kraftig mena värk typ fast ändå inte men bästa sött att förklara känslan tror jag ;)
Så nu i kväll har jag tagit de lugnt på mitt vis ;) ( satt på en stol och målade panel )

Det går framåt med köket men Gud va jag längtar tills det är klart! Vill kunna laga mat och bara sitta vid köksbordet igen ;)

Tyvärr blir det inget babysim för våran del i morgon, jag får inte bada och Pierre är så förkyld Elsa snorar ju litet med så lika bra det kanske:/

Els kämpar vidare med krypningen idag har hon tagit några "steg" annat är det full fart fram genom att åla sig ;)

Jag sa de till Pierre innan idag, undra hur det känns att sova en hel natt utan att behöva gå ur sängen eller att bara få sova utan att ens vakna, minns inte känslan? Haha
Detta med att inte äta på natten jo jag vet inte vaknar Elsa fem och inte somnar om med en gång så känns de som man får vara nöjd med det och låta henne äta då? Eller? Med tanke på att hon lägger sig vid halv sju typ så har hon ju sovit många timmar och sover en stund till då om hon får mat? Svårt...

Nu måste ja försöka sova !
God natt

1 kommentar:

  1. Men oj!
    Massa kramar till dig idag<3
    Skönt Att ha det gjort iaf!
    Så läskigt:/

    Hoppas och håller all världens tummar att nästaprov visar blankt!!!

    Kraaaaam Suzi

    SvaraRadera