torsdag 18 oktober 2012

Tillbaka!

Så nu är jag tillbaka till det
"Sociala" livet, var å hämtade min mobil igår :)
Så nu ska jag hoppas den håller sig hel och funkar bra !

Igår på fm tog lina och jag en promenad och sedan kaffe och Elsa och Hugo busade på golvet , låter så kul när de " pratar " med varandra!

Så sedan åkte mamma Tomas Elsa och jag till Jönköping ville ha lite sällskap , köpte kakel och tapeter till köksrenovering som ska dra igång nu snart! Kommer bli så fint men det får ni binder på när det sitter på plats , mene mycket nöjd med valet :)

Köpte även grindar som ska sättas upp här hemma nu Elsa har ju börjar ta sig framåt i rasande fart nu ålar sig som en liten mask ;)

Natten har varit mindre bra Elsa tyckte vi skulle vara vakna mellan 3-5? Ingen aning om varför tillslut somnade hon k min säng jämte mig så hon ville väl ha närhet och gosa .. Men detta med att få henne att inte äta på natten känns helt meningslöst eftersom hon ändå vaknar och det tar tre ggr så lång tid för. Henne att somna om , jaja hoppas det visar resultat snart,,

Idag ska vi bada och ha det gott i bassängen :)
Men först ska vi fixa lite här hemma :) !

Ikväll ska vi på olycksfalls kurs så Pierre kommer hem lite tidigare i dag..

Nä nu är Elsa trött på mig och vill ha frukost !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar