fredag 12 oktober 2012

pirrig..

Sitter i soffan och är lite små nervös för i morgon ska jag jobba för första gången på typ 10 mån och inte nog med det så är det på ett nytt ställe men allt nytt så ja de blir spännande detta..
jag hoppas det är mycket kunder så ja inte hinner med annat än att sälja:) 
så mig hittar ni på Gretas blommor i morgon :)

Idag började vi dagen med lite sov morgon till kl 8 :) tack Elsa för den !
Efter frukost och kläder på så åkte elsa i vagnen och vi gick ut på trädgården ja räfsade löv och räfsade och räfsade det finns ganska mycket löv på 3000 kvm tomt ;) älskar att ha stor tomt förutom när de gäller att räfsa löv...men det fick bli min dagens motion och tycker nog de räcker för ja var trött i armar å blev varm när ja höll på så sen blev de iallafall en liten promenad på eftermiddagen så de duger bra!

Vi var och hämtade upp suzette och åkte till forngården och fotade elsa! är så nyfiken på hur bilderna blev:)
jag gissar på kanon bra för hon är grym på att ta kort!


Eftermiddagen hann vi med en kopp kaffe hos elsas farmor och sedan lite fredas mys med god mat och lek innan det var dags för elsa i säng! så nu sover hon eller a de har hon ju gjort ett tag och pierre och ja sitter i soffan.. kollar på tv, eller a ja sitter här och pierre kollar på tv;)

Jag hann ju med och grundmåla mina stolar i veckan så kanske ja hinner med att måla åtminstonde en med lite lack färg nu i helgen ;) 

ha en skön helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar