onsdag 1 januari 2014

2013

Då var 2013 slut och det har varit ett bra år!  
Startade året med att få veta att Elsa skulle bli storasyster . 
Firade elsas ett årsdag. 
Veckorna gick och jag mådde fruktansvärt dåligt och spydde en hel del.. I maj åkte jag i väg en helg själv med bästa vännerna till Göteborg gick på Petter och hade en underbar helg. 
Vi köpte oss en husvagn och planerade in semestern.. 
Elsa började på dagis och trivdes som fisken i vattnet. 
Elsa och jag var på Astrid Lindgrens värld 
Jag jobbade en del med på Gretas blommor. 
Åkte på semester och testade på husvagns livet. 
Jag blev sjuk och fick blåsor från helvetet så kallad aftne har ni någon sin haft det vet ni vad jag pratatr om, var något fruktansvärt smärta och kunde inte äta något men en liten Elsa och en inplanerad semester i Falkenberg med fina vännen väntade så fick bita ihop försöka vara glaf och grät på nätterna haha sjukt... 
Vi skulle åkt till Öland igen en sväng men jag orkade inte i den otroliga sommar värmen vi hade och vara höggravid va otroligt jobbigt. Så vi tog eb dags tur till barnens gård istället. 
Jag trodde aldrig hösten skulle komma  och att det skulle bli svalare. 
Väntans tider innan vår älskade lillasyster kom till oss den 19de september! Vi gled in i bebisbubblan och övade oss på att vara fyra i familjen :) 
Klara fick kolik och jag har burit och burit och min älskade mor har hjälpt mig mycket med tjejerna när Pierre varit iväg vet inte hur jag skulle klarat det utan mamma faktiskt. Så det var jobbiga månader och när hon blev 3 månader va det som en ny bebis flyttade in hos oss det hade äntligen släppt! 
Jag har gråtit svurit skrikit kämpat dessa månader. Julen kom och den har varor underbar! 

Mycket jag inte nämt men det har varit ett bra år! Se min fina Elsa växa och bli ett år äldre utvecklas och lära sig nya saker. Få en liten till det har varit fantastiskt 

Nu ser jag fram emot 2014 med mina tjejer och min älskade sambo <3


1 kommentar:

  1. Du är verkligen en supermorsa😘😘❤️❤️/ puss Nina

    SvaraRadera