tisdag 14 januari 2014

Ensam

Ganska ofta känner jag mig ensam. 
Jag saknar Pierre. Jag saknar att ha någon som kommer hem på eftermiddagen. Att ha någon att prata med förutom mina tjejer... 
Usch är väl bara en jobbig kväll så är se ibland . Mår säkert bättre imorgon ingen. 

Saknar Anna, att ha någon som bara kan komma en sväng för att prata lite.. 
 
Huvudet sprängs snart :( 

Glömde att handla idag. Smart Lotta. Får försöka lura i Elsa gröt i morgon på morgonen :/ hon behöver ju äta innan dagis.. 

Tränat idag och förkylningen kändes bättre så de är ju bra iallafall.. 

Nä nu ger jag upp för idag! 
God natt på er 

1 kommentar:

  1. Beundrar dig Lotta!
    Jag vet hur det är att vara "ensamstående" mamma! Den känslan är inte rolig du har din man men på veckorna är du som jag var då! Å den ensamheten vet jag hur den känns:-( skickar en styrke kram!!!!! Och planera saker när man är ensam är inte det lättaste! Du hinner handla i morgon ist:-) heja dig! Kram

    SvaraRadera