lördag 18 januari 2014

Busunge


Igår packade vi in familjen och åkte till Leos lekland i Växjö , Elsa fick det som lite födelsedags present i förväg:)
Vi drog med oss tjejerna kusin nellie å hennes mor å far med. Å jag tror vi föräldrar hade minst lika kul som barnen ;) 
Va så lyckat och alla barn va nöjda och glada Elsa dagen ! Perfekt födelsedags present till en tvååring som har allt! 
Ibland blir jag tokig på hur mycket saker Elsa har men de blir ju lätt så men så många runt om krig som köper saker till henne :)

Idag har vi startat dagen med dans pass , tanken va att jag skulle tränat i dag men dansen och en promenad får allt räcka ;) blev ju helt svettig haha kanske hinner med några varv i pulkabacken med :) 

Ikväll ska stora tjejen sova hos mormor ovh Tomas och vi ska på 25 års fest , lilla Klara får allt följa med oss !

Har haft en jobbig vecka med tjejena Elsa har strulat vid läggdags och Klara har strulat med både sömn å mat. Men när Pierre kommer hem är de som bortblåst?! 
Båda blir som små ljus och inte alls krångliga på något vis.. Lustigt de där..

Klara fortsätter och vill ha mat på natten igen så de är väl bara gilla läget och inse att hon är faktiskt inte så stor än..
Denna vecka har hon liksom inte varit nöjd med min amning men jag har gett mig fan på att ja inte tänker börja med ersättning så vi har intensiv ammat och det verkar gett lite resultat faktiskt för nu känns de som hon är mer nöjd igen :) 
Jag hoppas kunna amma henne ett tag till. Det är så smidigt och praktiskt ju. 

Nä dags att ta på sig annat ön pyjamas kanske ;) 

Hej på er å ha en skön lördag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar