torsdag 23 januari 2014

Ändrade planer.

Blev lite ändrade planer i dag.
Skulle åkt in till stan när jag lämnat Elsa och gå på ett möte och sedan ett ärende på stan och luncha med Elin. 
Men mötet blev inställt så jag lämnade Elsa och sedan åkte klara och jag hem satte på kaffe och tittar på nyhets morgon. Gud jag gör detta för sällan! Hinner aldrig bara vara. 
Så visst skulle jag behöva dammsuga och lite men tänker att jag ska passa på att bara vara en stund innan jag ska in till stab idag :)  

Idag satte jag upp två tofsar på Elsa och så tog hon tag i håret å säger hon vill vara Pippi å håller ut håret haha 
Så då blev det Pippi flätor idag;) helst ville hon haft sina Pippi kläder med men eftersom vi strax skulle till dagis struntade vi i dem ;)
Elsa pratar inte jätte mycket men ändå gör hon sig väl förstådd iallafall för oss som känner henne väl. 

Nu har jag även bestämt att vi ska ta bort/dra ner på elsas sovande på dagarna! Max 30 min sovas, 
Blir tokig på detta eviga "bråkiga" på kvällen. Så till helgen börjar vi ;)

Ikväll kommer Pierre ! Underbart! Saknar han. 

Ha en bra dag ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar