onsdag 22 januari 2014

Kalas.

Lilla Elsa har fyllt år i många dagar nu. Presenterna tar aldrig slut för henne :)
Mycket fina människor som vill fira henne. 
Idag kommer min moster med man och firar sen är det nog bara Pierres farmor å farfar kvar sen är det nog slut på kalasen på ett tag ;) 

Jag sitter i soffan och myser med lilla klara hon sover i min famn det är en underbar känsla att få känna deras värme och lukta på henne lite :) så sällan jag hinner sätta mig ner och bra njuta av henne :( 

Idag på fm fick hon vara hos farmor en stund medans jag tränade. 

Igår var vi på BVC besök och vägde å mätte . Hon växer såååå fort min lilla tös. 
Efter BVC tog Klara och jag oss till träningen men hon sov sig igenom hela träningen , inget sällskap de inte ;) ( lika bra det kanske ;) )

Vi ska snart klä oss och gå å hämta storasyster på dagis. 

Idag är jag riktigt trött. Ville inte alls gå ut ut sängen i morse. 

Jag älskar när vi kommit förbi tisdag och det är onsdag för då kan jag tänka att imorgon konmer Pierre hem :) 

Nä ja bara babblar..

Ha en skön dag!

Elsas nya matta som jag skulle göra satte jag mamma på istället , hinner aldrig sätta mig å göra något längre :/ 
Men så här blev den! Tack fina mamma  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar