torsdag 2 januari 2014

Va fasen?

Jag har NOLL koll på vad det är för dag helt snurrigt är det! 
Idag har vi haft en riktig hemma dag händer inte allt för ofta då mamman i huset brukar bli rastlös å klättra på väggarna framåt eftermiddagen.. 
Började med att Elsa och jag åt frukost skälva ihop medans klara och Pierre tog sovmorgon , underbart stt få lite egentid med minlilla tjej .. 
Fm sprang i väg med Pippi och massa lek 
När Elsa vaknade lagade vi mat och Pierre renoverar ju elsas nya rum så jag och tjejerna lekte här nere. 
Elsa byggande koja på mig med kuddar å foltar å allt hon kom åt ;) 
Massa bus och lek var det. 

Jag hann ut på årets första joggingtur medans Elsa fick kvällemat av Pierre. 
Jag höll på att dö. Min kondition är i botten!
Inte sprungit på ett år! Men nu hoppas jag komma igång med det igen! 
:)

Lilla klara har ont i magen i kväll så sitter fast med henne och Pierre spacklar... Men hoppas han kommer ner snart så jag kan äta å duscha.. 

Hoppas ni haft en bra dag! 

Kramar 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar