fredag 3 januari 2014

Saknar

Saknar storasyster idag... 

Ibland önskar jag jag haft lite mer tålamod hatar när det tar slut och man blir arg istället :( 

Båda mina små tjejer sover nu.. 
Idag har mamma och jag klätt om en stols dyna till en fotölj jag renoverar lite till elsas nya rum. 


Men jag fundera på detta med cykel till Elsa nu när hon fyller två, är det bäst med trehjuling eller en liten vanlig med stödhjul? Det är frågan det? 
Kom gärna med förslag. 

Förresten ... Jag har träningsverk idag ;)

1 kommentar:

  1. Vi köpte en cykel till Alma nu när hon fyllde två. Vi valde springcykel (utan trampor, men bara två hjul). Trehjuling är svårt att nu fram på och springcyklel känns som mer lik en vanlig sen när det är dags för det... Så tänkte vi, men hon har ju inte hunnit prova så mycket än, så kan inte utvärdera det hela riktigt ;-)
    //Lina

    SvaraRadera