måndag 27 januari 2014

Helgen

Varför måste helgerna gå så fort alltid :( 
Pierre är i väg igen och jag är själv med tjejerna.. 

Men vi har haft en bra helg iallafall. 
Pulka åkning , lek med kusin nellie , skidpremiär för Elsa ;) tränat, träffat fina vänner mm.. 

Elsas dags sömn har hon fått skippa nu sedan i fredags och de har gott jätte bra över förväntan. Eftermiddagarna gäller det bara att hålls igång henne så är de inga problem. De är då de skulle va skönt å ha hem Pierre på eftermiddagen så man kan hjälpas åt lite :( 
Men inte klaga.. 

Sitter och tittar på min fina krokus på köksbordet och saknar jobbet lite... 

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på? Jag hade velat träna idag men ta med två små yrväder känns som att utmana ödet ;) får vänta tills imorgon tror jag.. 
En promenad Sen men va det blåser ute! 

Nä ha en bra måndag kära ni! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar