onsdag 29 januari 2014

Sömn!

Fy va trött jag är! Klara ger inte med sig med ätande varannan timme dygnet runt!  Ska de aldrig ge sig? 
Elsa kom in 5,30 och tyckte vi hade sovit färdigt.?! 
Känner mig mer död än levande... 
Kämpa.. Imorgon kommer Pierre igen.... 

Nu myser Vi i sängen  innan vi ska ta tag i dagen. 

Igår hade klara en lite gnällig dag ville bara vara i famnen hela tiden helst, när Elsa hade somnat så tänkte jag äta kvällsmat.,men när det inte går lägga ner klara och göra något blir jag så sur.. 
Så tanken va jag skulle gjort en god blåbärs smoothie men i stället blev det en  kall kotlett rester som fanns i kylen och ett par skedar keso direkt i paketet.. Lyxigt värre!

Igår hade min hemska träningsverk lagt sig på morgonen men idag har jag ny igen haha 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar