söndag 12 januari 2014

Klaras dop

Mm frånvaro är på pga dop planering och fix till det.. 
Igår hade vi dop för lilla klara. 
Hon skötte sig exemplariskt hela dagen sa inte ett ljud i kyrkan och även Elsa skötte sig perfekt ned ;) 

Veckan som varit har varit intensiv och stort tack till mamma och Tomas som hjälpt mig så mycket!
Fredagen gick åt att göra smörgåstårtor och prinsesstårtor ,dukning och när jag var klar med allt var jag död i min rygg! Gud mån står ju sp fel när man har fel arbetsbänkar..
Anna och Robin kom och de hjälpte till stt duka så klart. 
Men jag tror att alla gillade maten så de va ju tur. 
Och det gör ju helt galet mycke i pris att göra allt själva. 
Vi sparade 3000 på det och dessutom ville min far köpa tårtorna (fast jag bakade ju dem så fick bidrag till det) ;) 
Tack alla ni som hjälpte till innan, Ubdertiden och efter med all städning! 
Hade inte blivit dop utan er! 

Tyvärr har jag inte några bilder på telefonen sp jag kan visa er det kommer sen :)

Igår kväll gjorde vi god mat med fina vänner här hemma. Pratade en massa gamla minnen och skrattade .. Tack!

Tanken var att jag skulle tränar idag vid 16 men jag har blivit så förkyld , börjar bli lite bättre kanske men väntar nog någon dag till så de får en chans att lägga sig helt..:( 

Pierre ska åka å jobba idag och han åker tidigare än han brukar med :( 
Hatar det... 

Vi håller ju på med ett rum till Elsa med det är nästan klart och hon har fått flytta in :) blir så fint så!

Även Anna och robin åker idag igen :( 
Önskar så jag hade min syster nämre.. 

Nä dags att ta tag i dagen.. 
Hade bilder på dukningen och på någon tårta iallafall...
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar