söndag 1 januari 2012

Bildbomb!

Julafton...
Julen kom och gick jag fick massa fina saker av alla fina människor runt om kring mig julafton var fullt upp å ändå hann man inte med på alla ställen önskar man kunde klona sig en sådan dag.  
Juldagen var lugn på dagen och sedan inflyttningsfest på kvällen hos jocke mycket trevligt..
Annandagjul var jag helt utslagen av att varit vaken länge å Anna å Pierre var bakfulla så vi tillbringade hela förmiddagen i soffan å slöade!
Sedan mer jul firande hos Mamma efter detta var vi mätta igen de är man ju hela tiden jul helgen alltså fy fasen. 
Pierre å ja åkte in till hans jobb och han spöade skiten ut mig på biljard ja var kass! men de va kul..
det var kort om julen de allt var kanon!


Nyårsafton...
Även nyårsafton kom och då blev det trerätters på brunnsvägen hos mig å Pierre med trevligt sällskap av Emil,Veronica , Angelica å Freddan !

Maten var lyckad var lite nervös att ingen skulle gilla min mat haha men de verkade som alla åt iallfall av den:)
menyn bestod av toast skagen till förrätt till huvudrät blev det helstekt fläskfile kantareller sallad klygtpotatis å morötter i ugn ¨bea sås. efterätten glömde ja ju fasen å ta kort på men de var iallfall vaniljglass med varma blåbär å hallon :)

Vi spelade även spel underkvällen nu kommer ja inte ihåg var de hette men de är iallfall därför vi hade så fina glasögon på oss:)
Vid tolvslaget pussade jag min prins och skålade in de nya året som blir helt annorluna troligtvis eftesom vi kommer ha en bebis i huset om ca en månad... lite raketer å smällare fick ju pojkarna leka av sig med oxå:)
Efter våra gäster åkt hem så agerade jag lite taxi och åkte till stan för å hämta pierres föräldar med vänner å körde hem den väl hemma i sängen igen var ja dö trött klockan var nära 4 innan ja å pierre kom i säng å somnade som två små grisar..
Idag har ja varit smått döden hela dagen faktiskt känns att ja inte är van å va uppe så där länge varit hos svärföräldrarna å sovit på deras soffa en sväng..

Pierre åkte vi d sex tiden å jag bröt ihop liten sväng och tyckte synd om mig själv för att de två som jag håller allra varmast om mitt hjärta är så långt i från mig och kännde mig allment väldigt ensam där en stund så bröt i hopp å lipade en stund haha men tillslut fick ja fason på mig själv igen och kom på att det inte är så synd om mig Pierre kommer på onsdag kväll och Anna träffar jag på Söndag kväll då ja ska till GBG och hämta resten av mina saker där så ja tog lite räster från maten igår och ett glas julmust å torkade tårarna så nu känns de bättre igen haha ja dessa gravid hormoner alltså inte lite blödig inte haha

Jag å kanon kulan nyårsafton...

Nu ska ja snart titta på änglagård på fyran så lär troligen somna i nyheterna blä för reklam å sådan skit när man vill se en film..

men nu ska ja inte skriva mer blev mycket detta:)

/Lotta och en lugn bebis i magen (börjar troligen när ja lägger mig å lever livet igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar