söndag 30 september 2012

Hjärtan

Jag är glad att jag har fina vänner och en alldeles underbar dotter när allt inte känns helt okay i livet! <3 varit en piss dag men nu har ja nattat min skatt och ska göra lite söndags mys med Madde.. Varma mackor mmm mums evigheter sedan :)

Denna vecka hoppas jag att jag kan komma igång med träning igen heja heja varit stilla i TRE veckor nu gissar på att "all" den lilla kondisen jag hade jobbat upp är borta med vinden nu! Men det är bara att börja om igen och hoppas jag slipper stukade fötter och förkylning på läääänge nu!

Vi har funderat så över detta när vi ska sätta Elsa på dagis men troligen blir hon hemma ett år till och jag hoppas jag får jobba lite ca 50% någon stans och så har vi Elsas farmor och mormor som ställer upp å har Elsa vilket känns fantastiskt bra! Så någon som har ett 50% jobb till mig i vår? ;)

Hoppas ni haft en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar