onsdag 2 maj 2012

Bra!

Ännu en underbar dag kommit till sitt slut.. Underbart skönt i solen i dag med vilket har lett till en lätt röd rosa Lotta, allt rött blir brunt;)

Jag tror jag kommer bli grymme besviken på min skatte återbäring eftersom det står ett belopp på min deklarations papper och ett annat på sidan på skatteverket :/ å de skiljer ca 10000 kr på dem så vad ska man tro? Jag som skulle köpa nya kyl å frys för dessa pengar? Någon som vet vad man ska gå på ?!

Idag blev det ingen sång stund eftersom Elsa tyckte att vi skulle gå upp klockan sex idag så behövde hon sova på förmiddagen å de blir så hattigt å dumt då..

Och så har jag fått ta kål på en orm idag!!!
Jag är inte rädd för ormar mer än att ja kan tycka de är obehagliga när de kommer för nära. Men att ta död på en var fasen värre! usch! Men vill inte ha några ormar på min trädgård !
Konstigt att ja kan ta kål på en stor orm men kan inte ta död på en spindel som är större än en öööö ? Liten spindel haha

Nu i kväll var jag och tittade in församlings hemmet i Alseda som vi ska va o efter dopet o ja blev mycket besviken!! Fy va allt var gammalt och shabbigt.. Men de blir säkert bra ändå!

Nu sussar Elsa gumman gott i vaggan och jag ska görs de samma nu innan hon vill ha mat ..
Skönt att krypa ner i sängen när de är ren bäddat och tvättat täckena idag med:)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar