måndag 21 maj 2012

Svårt

Hur svårt ska det vara att veta hur mycket kläder man ska sätta på de små liven alltså ! Idag har ja pendlat Från allt på Elsa!
Just nu önskat jag någon annan sa till mig vad hon ska ta på sig..

Å BVC kan slänga sig i väggen! Blir såå sur! Hade tid här u holsby idag men satt i 45 min p väntade och de kom aldrig någon! Så ringde de sen å sa de blivit fel! Å jag som såg fram emot och prata mat å allt idag med dem men inte! Någon som har koll på hur det är med vatten!? När man får börja ge det? Tänker när det ör så varmt känns de som de behöver lite extra vätska ?!?!?!,!?

Körde på Nina som skulle till Eksjö en sväng å innan dess bjöd hon på lunch!

Väl hemma vattnade jag i växthuset och potatis landet.. Torkar ju så fort i denna värme.

Sen tog jag med Elsa på en springa / gå runda! Svettigt! så blev dusch en gång till idag och Elsa har badat med!

Nu väntar jag på att Svante ska komma in, han är ute ä busar..

Jag har jäkla skallebank:(

Elsa och Svante hade morgon mys! Sover som stockar haha

1 kommentar:

  1. Om du bara kokat vattnet innan du ger henne så tror jag inte de kan va nån fara!!
    Annars är det väl 6 månader för kranvatten?

    Det här med kläder är APsvårt! Håller med! Kram

    SvaraRadera