onsdag 9 maj 2012

Önskar..

Sådana här dagar när man inte är på topp då önskar jag jag hade en sambo som slutade vid fyra och kom hem till mig var dag.. Istället går jag och lägger mig själv och tänker att imorgon kväll är Äntligen Pierre hemma igen..

Åkte in på massagen idag och Elsa var så nöjd som vanligt:) blev en snabb runda på stan efter och köpte mig lite nya kläder.. Och myggnät till Elsas vagn..

Var på jakt efter en matstol till Elsa.. Men får bli en tripp till Ikea istället..
Om någon har en över hojta till så kan ja va intreserad :)

Imorgon ska jag träffa föräldrar gruppen och ta en promenad å en fika:)
Hoppas huvudet är bättre då! För idag har det typ dödat mig!

Elsa äter och snart ska vi lägga oss och sova..

Hoppas ni haft en bra dag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar