tisdag 1 maj 2012

Sol!

Underbara sol som jag älskar dig! Haft fantastiska dagar ute i solen nu!
Men nu är de slut på lång helgen med min favorit och han åkt till Gbg..
Idag var en sådan dag se kändes lite extra tråkigt att han åkte så för att inte hänga läpp över det så tog jag på mig tränings kläder och sprang / gick en runda!

Nu sover Elsa i vagnen och jag har ätit kvällsmat.. Svante ligger i mitt knä och spinner sååå mycket..

Idag har Pierre och jag fixat i trädgården hela dagen, började med att göra i ordning vårt potatis land och satte potatisen och sådde morötter :)
Blir kanon så i sommar kan vi leva på potatis:) hoppas det blir några till midsommar, vad man nu ska göra då?

Pierre klippte gräset med vår nya åkergräs klippare gick kanon bra! Jag fick prov köra:)
Medans han gjorde det så Målade jag lite mer på mina möbler så snart är de färdiga :) kommer bli kanon fina!

Vi blev bjudna på middag hos morfar o kvill och de bjöds på isterband med löksås Mmm mycket gott:) ( hoppas Elsa inte får ont i magen av löken)

Igår var vi ju hos ribbe och Veronica på grillning och trevligt sällskap av freddan och gela var även där så vi spelade spel och hade trevligt!

Imorgon åker jag nog in på sång stunden har ändå lite ärende till stan så då blir det bra!

Får se om elsa tänkte vakna å äta lite snart så hon somnar för natten och jag kan ta en dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar