söndag 27 maj 2012

Första

Min första morsdag har varit mycket lyckad!

Började med att äta fin frukost på Oscars och köpte en tårta:)
Vi passade på att Handla lite med och köpte både en fotboll och krocket :) så det har vi "lekt" med i dag:)

Pierre och jag har grym teamwork på att bygga vårt soldäck och det går framåt vilket känns grymt kul!

Mina små bröder kom och lekte med oss och spelade fotboll och jag fick stor stryk i krocket..
I eftermiddags kom mamma och Tomas med och det blev morsdag tårta och kaffe :)

Det blev dags för Pierre att åka till götet igen vilket kändes precis lika jävligt som vanligt..

spelade ännu mera fotboll med små bröderna :)

Elsa och jag hade soffmys och sedan tog vi en jogging tur å det gick så bra idag var skönt att springa ;) som jag sa till Pierre , det måste varit tårtan som gjorde det;)

Nu kollar jag på bb och Elsa sover i vagnen funderar på om jag hinner ducha innan Elsa vaknar.. Hmm..

Hoppas ni haft en bra helg!

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar