torsdag 24 maj 2012

Finaste!

Min finaste prinsessa ligger i sin spjälsäng nu första gången och somnade som en stock med en gång! :) hoppas hon sover bra i natt:)
Kan inte förstå när min lilla skrutta blev så stor så hon vuxit ur vaggan, galet!

Nu har jag precis duschat! Det var inte dumt efter en svettig dag i solen,

Vad har ja gjort idag då?
Hmm lugn morgon och Elsa eller fasen nej nej! Det var ingen lugn morgon haha
Elsa låg hos mig i sängen och myste lite å då passade hon på att baja så de blev på hela henne sängkläder bädd madrass ja ni förstår vad ja menar så det blev till att bada Elsa och tvätta sängkläder så startade vi dagen ;)

Svärmor kom på en kopp kaffe och hade med sig sin hund som Svante ville busa med men Han var lite fjant ;)

Elsa fick följa med farmor och jag tog en runda på cykeln..

Eftermiddagen hängde jag och Elsas farmor och farfar..

Nu i kväll har elsa myst med sin pappa och jag har små städat lite.. Det var dagen det! Nu ska ja sova..

Imorgon har vi inga planer än.. :)

1 kommentar:

  1. Ja tiden går allt för fort tyvärr. Vilda blir två månader i morgon, hon gör nya framsteg varje dag. Hoppas första natten i spjälsängen gick BRA!:)
    Lilla Vilda sover fortfarande i sin vagn om nätterna, eller i jämt mig och delar kudde;)
    Men i morgon tänkte jag köpa lite nytt till hennes spjälsäng så får vi nog sluta med vagnen:)
    Stor kram /ELLE

    SvaraRadera