tisdag 29 maj 2012

Vilken dag..

Varit en bra dag tycker jag allt:)

Startade ju med mys morgon med skruttan som sagt..

Vi Åkte till stan för att besöka BVC :)
Elsa växer massa så nu vägde hon 6670! Alltså nästan sju kilo var tog min tre kilo bebis vägen !? Inte konstigt det blivit tungt att bära runt henne!
Men allt var ju bra med henne och följer kurverna perfekt! Vi fick även Elsas första tand borste ! Hon trodde det var på gång:)

Efter BVC blev Elsa hungrig så fick bli till att Mata henne innan vi tog en runda på torget! Jag köpte lite nya blommor för konstigt nog hade jag tagit död på två!! Men nu är det fullt i fönstrens igen! Eller det saknas en till + Elsas rum som inte ens har krukor än..

Efter stan blev vi bjudna på mat hos Elsas farmor och där fick Elsa stanna kvar och jag åkte hem för att stor städa! Så tråkigt men sååå skönt när det är gjort!

Så när klockan började bli dags för Elsa att äta igen tog ja promenad och gick för att hämta henne.. Matade henne med en gång och gick sedan en promenad! Riktigt skönt ute i kväll..
Gick och plockade liljekonvaljer:) det är de fina med att bo på landet :)

Elsa var lite svår att få till att sova nu i kväll.. Hon är lite små snuvig...

Nu ska ja sova så vi är pigga för imorgon kommer fint folk från stan! ( min chef + kaffe kompis från Gbg )

Så natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar