tisdag 29 maj 2012

Mys

Haft en riktig mys morgon med Elsa idag! Vi låg i Sängen ända till halv tio :)
Å det är så underbart när hon skrattar och bara myser!

Just nu har hon precis ätit och somnade i min famn.. Underbart!

Vi ska till BVC idag! Ska bli kul p se hur stor Lill flickan är nu:)

Jag måste rensa Elsas garderob men tycker det är såå tråkigt att lägga bort alla fina kläder som hon knappt hunnit använda :( men nu har jag inte så mycket kläder till henne i 68 så de känns rätt skönt behöver köpa någon mer boddy bara..
Har haft För mycket kläder till henne innan så ja inte hunnit med att använda allt ju :(

Igår var vi på träff med föräldrar gruppen och pratade relationer .. Jag tycker jag får klappa mig
Själv på axeln för att jag försöker att alla ska få träffa och vara lika mycket med vår prinsessa !

Alltid kul att träffa de andra bäsar med! Men jag har så svårt att förstå hur fort de växer helt galet !
Nu ska jag dricka kaffe och ta hand om min galne katt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar