söndag 13 maj 2012

Just nu

Just nu sitter jag med riskudden i nacken har lite ont igen..

Jag tog en promenad ner till kiosken och köpte choklad och ost bågar ( tröst ätit) Jaja ibland ska man unna sig lite gott:)

Har bestämt att jag åket till Jönköping på tisdag en tripp till ikea, ska se om jag kan hitta en matstol till skruttan..

Elsa sover i vagnen men vaknar nog snart och vill ha sitt natta mål innan vi kryper till sängs..

Min riskudde har jag inte använt sedan natten då jag gick här hemma och hade värkar hela natten innan vår älskade Elsa kom till världen! Galet va det kan hända mycket på fyra månader liksom!
Från att jag gick med jätte mage tills jag låg på förlossningen och trodde jag skulle dö tills att vi fick världens mest perfekta lilla bebis till oss och som idag vuxit en hel massa och som man lärkänna mer och mer för varje dag som går! Tänk att man kan älska någon så mycket som man bara haft hos sig i fyra månader (ja+ 9 månader i magen )

Svante ligger och sover i mitt knä..

Nä om jag skulle lägga mig kanske? Hoppas solen tittar fram o morgon..

Hoppad ni haft en bra helg!

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar