lördag 12 maj 2012

Lite

Nu börjar jag bli lite bättre och känner mig någorlunda pigg igen..

Igår blev det till herr dr som konstaterade att det inte var bihålsinflamation utan att jag hade några näver klämda i nacken som har orsakat spännings huvudvärk och gjort mig så hängig..
Så herr dr vred och vände på min nacke och det gjorde sjukt ont !
Men nu har jag fått ett schema på övningar på att töja nacken då jag är för spänd i den och värk tabletter men de blev ja så dålig k magen av.. Är de inte de ena är det de andra.. Jaja hoppas ja blir pigg nu iallafall..

Igår va vi även och köpte en ny cykel till mig:) en röd fin cykel:)

Var hos svärföräldrarna hela kvällen igår fick lite mat och tittade på hockey..

Idag har jag tillbringat hela dagen hos mamma typ då Pierre åkte och jobbade igår kväll igen.. Men nu är han på väg hem till oss igen:)

Jag och Elsa sov en stund på dagen och blev bjudna på mat och fika är ju Lotta dagen idag:)

Nu ska Elsa få mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar