söndag 13 maj 2012

Hmm

Hmm då va vi själva igen , Elsa och jag.. Kul! Inte! Idag känner jag mig jäkligt sur å bitter över att bli skälv igen.. Jag vet att jag viste detta innan vi bestämde oss för att skaffa vår underbara Elsa, oftast känns det hyfsat okay att han åker iväg men inte idag!
Är väl för han inte varit hemma hela helgen utan jobbat från fredag kväll och kom hem sent igår kväll.. Ja ja jag ska inte gnälla...

Envisa jäkla flugor har de kommit nu med usch! Hatar dem!

Vet inte om jag ska gå en liten runda känner mig fortfarande tung i huvudet, hade velat cykla en runda men hmm tror ni Elsa gillar att ligga i cykelkorgen? Troligen inte va:) så de kan ja glömma..

Nä har inget kul att skriva så hej då!

2 kommentarer:

  1. Tycker att du är jätte duktig som drar hela lasset själv i veckorna!
    Säg till om du vill ses nån dag och fördriva lite tid!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänkte skrova precis samma som S här över ;)
    Du är stark, inte många som hade klarat de du gör!!
    (jag hade inte gjort de).
    Kram!!

    SvaraRadera