onsdag 23 maj 2012

Solstråle!

Vilket fantastiskt dag det varit! Älskade sol och fint väder !

Började dagen med sång stund i stan , Elsa tycker så mycket om att sjunga :) eller lyssna kanske ja ska säga :)
Efter sången gick Elsa och jag till hm För att investera sommar kläder till skruttan.. Och ja jag kunde nog köpt hela butiken! Fanns så mycket fint ! Men det blev en hel del i st 68 ?! Hon hade ju nyss 50? Galet va de växer fort.. Men nu är Elsa redo för sommaren! ;)

Efter vi hade shoppat så for vi ut till stugan och hade en slappa dag!
Elsa låg på täcket i skuggan och hade de gott:) jag utklassade mamma och tomas i boul ! ;)

Nu i kväll har Elsa och jag vattnat på potatisen och i växthuset!
Jag är mycket skeptisk till hur det ska gå för min broccoli alltså de ser inte jätte pigga ut;) men de andra växer som bara den:)

Är det någon som ör intreserad av rabarber? Jag tänkte skörda av dem nu snart innan de blir för grova och trådiga.. Och jag har massa så ja kommer aldrig kunna äta upp allt även om jag bakar med det hur mycket som helst ;) så om någon vill ha hojta till!

Elsa ligger i vaggan och sover är sista natten för vaggan tror ja nog sen måste spjälsängen fram istället ! Hon är för stor för vaggan nu.. :( lägger hon sig på sidan så lutar den ju en massa..

Nu ska ja sova! God natt!

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar