tisdag 15 maj 2012

Bra!

Bra dag!

Började med att min skrutta sov ännu en hel natt att inte äta ;) ( 23-08) hon vaknar några gånger och vill ha nappen bara:)

Efter en liten gnäll och trött Elsa så somnade som tillslut en sväng och jag kunde äta frukost :)
Nina skrev sms att hon hade sjuk träningsvärk haha vi var ute och gick och sen sprang vi sista biten, den känslan när man vaknar i sängen och kan knappt komma ur den haha
Jag kände inget i benen i dag men led med dig Nina haha;)

Efter Elsa haft sin fm vila så hämtade vi mormor och drog till Jönköping!
Tänk om jag hade varit rik tänk va jag skulle handlat idag haha fanns så mycket fint ville ha allt! Men vi var duktiga och inte köpte massa "onödigt" utan mest de vi var ute efter;)
Blev en riktigt heldag kom hem vid 21 nu i kväll och känner mig trött i hela mig.. Tar på krafterna att shoppa;)

Elsa sover just nu hon åt lite tidigare i dag så hon kommer säkert äta en gång i natt.

Imorgon kommer mina två finingar! Pierre och anna:D

Hoppas på lite bättre väder i helgen.

Nu ska ja lägga mig å Elsa o sängen i stället så ha en fin natt alla och sov gott!

Bra dag! :)

1 kommentar:

  1. Vad skönt och vad duktig hon är Elsa som sover hela natten! Vilda äter en gång men annars sover hon också. har aldrig haft ett sovande barn om nätterna innan, pojkarna var uppe nästan hela nätterna och stökade, så det är guld värt!
    Man behöver den sömnen man kan få!
    Roligt med shopping!
    Hoppas ni hittade mycket FINT!
    Själv vill jag till Ikea och shoppa lite fint till Vildas och pojkarnas rum!
    Får se när tiden finns:)
    ha en fin helg med nära och kära
    KRAM ELLE!

    SvaraRadera