måndag 27 augusti 2012

ååååååå

Jag är En riktig sur fitta    just nu!
jag vill vinna på lotto eller liknande så man slapp detta jäkla pengar bekymmer hela tiden! jag hatar att man får så lite pengar för att jag är mamma ledig visst ja kan välja att ta ut full ersättninge men då ryker mina dagar fortare än man hinner blinka och jag hatar det!
Det man gör när man är mamma ledig är fan inte å sitta på en stol å ha de gött iallfall ja har fullt upp hela dagarna och ja kan säga att ja är tröttare på kvällarna nu efter hel intensiv dag med min elsa än när ja kom hem från mitt jobb innan! så vem bestämmde att man inte ska på mer betalt för att va hemma med sina barn?! 
Ja jag spyr lite just nu bara för ja är på riktigt dåligt humör och måste betala mina räkningar!
HATAR DET!


och så är ja jävligt trött på att aldrig kunna bara åka in å träna en kväll eller bara åka å handla lite smidigt eller  kanske bestämma mig för att ta mig en sen kvälls promenad eller liknande... för att pierre inte är hemma och jag är själv på veckorna! 
så nu fick ja ur mig det med.
åååå piss kväll.:(


Idag va jag på stan med mamma å anna de handlade fina kläder och ja var smakråd efter det så följde ja med mamma hem och färgade hennes hår och hon blev så fint så:) 
jag åkte till nässjö på ett ärende och Elsa var hos sin mormor och tomas. hon hade varit jätte arg och övertrött så vid 17.30 däckade hon för natten så detta blir väl spännande får se om hon sover till 7 som vanligt eller om hon vaknar vid 4? 
usch borde lägga mig ifall hon vill vakna tidigt..

Blev iallfall bjuden på god plankstek när ja kom hem från nässjö av mor och tomas! så gott var det!

nu ska ja väl stänga ner här å se om ja kan få in min kisse som är ute på vift i kväll.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar