fredag 10 augusti 2012

Fredag!

Å då var det helg igen! Skönt.

Igår träffade jag Sanna anna Tina och Nina, vi käkade paj och hade det bra.

Har ju varit på jakt efter en baddräkt nu i veckan men hittade ingen.. Fans en på team sportia men den var tok för dyr för mig. Så beställde en på nätet igår så vi får se om den passar..

Tack för era komentarer angående amningen , igår gick det jätte bra att ta bort två mål med amning men i dag har Elsa inte riktigt varit med på det :/ men vi gör nytt försök i morgon igen :)

Pierre Elsa och jag åkte in till stan idag och gjorde lite ärende. Köpte jord å lerca kulor så nu i kväll har jag planterat i mina fina krukor som blir på altanen , bilder kommer i morgon :)

Annars har vi haft en lugn å mysig dag bara .. Jag har gjort mer puréer till Elsa. Så har ni bra tips å recept dela med er :)
Jag fick sov morgon då Pierre tog upp Elsa i morse så det tackade jag för !

På tisdag kommer anna åka tillbaka tull Gbg , kommer bli tomt här hemma då :( så alla som vill ses hör av er bara :)

Tyskarna på fakelbärana har åkt hem idag så nu kan jag hämta hem min Svante igen :)
Får ringa och kolla om han får bli utskriven å komma hem igen ;)

Imorgon vet ja inte vad vi ska hitta på faktiskt . Pierre ska nog bygga lite på altanen och jag tar nog med mig Elsa till erikshjälpen , blev ju ingen tripp dit i tisdags...

Hoppas ni alla får en fin helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar