söndag 5 augusti 2012

Ja

Ja som jag alltid säger så går tiden för fort!

Haft fyra helt fantastiska veckor ihop med min underbara fästman! Massa kärlek till han som gör mitt och Elsas liv helt underbart <3
Men nu är det vardag igen Pierre har åkt p jobba och jag har faktisk lagt mig i soffan och gosar med Svante som äntligen hittade hem idag!
Elsa sover som en stock uppe och hoppas hon får sova gott i natt med!

Igår kväll var jag ute hos mamma och Tomas där även min moster å kusin var .. myste lite och mamma och jag planerade renovering av kök :)
Någon som vet om någon som är duktig på att lacka om köksluckor?
Skulle vilja sätta igång med köket helst nu men det får vänta... Blir i höst :)

Så nu är det en vanlig vecka igen fast anna är kvar hemma i veckan några dagar!
Imorgon åker jag ut till stugan p slappar inte göra något och bara ta det lugnt..
Tisdag torg dag och erikshjälpen ;)
Annars är det nog inga planer i veckan ..

Ska flrsöka se en film vid nio på tv jag gissar på att jag kommer bli dö trött å inte orka se hela ..

Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar