måndag 13 augusti 2012

Morgon

God morgon på er alls!

Elsa vägrade välling i går kväll igen och skulle bara amma :/ hon vaknade vid 3 och åt nu i natt med.. Så inte riktigt lika lyckat inte..

Ligger ny vaken i sängen med en sprattlande skrutta här jämte mig!

Usch i morgon ska jag köra anna till Nässjö å hennes tåg inte alls sugen på att hon ska få lämna oss här hemma :(

Vet inte vad vi ska hitta på i dag.
Jag måste gå på masage då jag snart inte klarar min rygg mer :( har så ont nu. Var går man billigast och ändå okay?

Tyvärr gick det inte hela vägen för min vän igår som sjöng för körslaget men jag tycker iallafall hon är grymt duktig och är imponerad över att hon vågade ställa upp :)

Nä dags att ta tag i dagen tror jag nog :)


2 kommentarer:

  1. Kämpa på gumman!
    Min lilla tjej har sovit (nästan) hela nätterna innan, men nu de sista nätterna har hon vaknat många gånger från och till. :(
    Jag har ju slutat amma när hon var tre månader, det fungerade inte denna gången, så det blev ersättning från hon var två veckor, fast jag ammade några mål! mjölken var för blaskig och hon blev inte mätt.
    Prova att ge henne tilllägg annars istället för välling? provat det? kanske hon blir vanare vid flaskan:) bara ett tips om du inte redan har testat!!!
    Stor kram från Mig!

    SvaraRadera
  2. Testa en annan vällingsort. Den första vi köpte till Stella gillar hon inte alls, va semper havrevälling. Nu kör vi nestle god natt välling och den älskar hon. Kram

    SvaraRadera