lördag 11 augusti 2012

Trött

Nu är jag trött!
Elsa vaknade redan 6,15 idag, inte helt okay på tok för tidigt ! Förstår inte att folk kan tycka det är morgon innan 7 då är det natt för mig ;)
Helst ska Elsa sova till 8 precis lagom länge sen en sov morgon då å då är Inte heller fel till 9-10 :)

Idag har jag köpt biljetter till "buskis i Småland " så den 16 sep är det pierre och jag med fina vänner som bänkar oss i parken :)kul!

Annars varit en lugn dag en sväng k stan bara..

Ikväll kom ribbe å Veronica ut å grillade och bara hade det gött! Så nu ligger jag i sängen mätt å Go o lagom sömnig:)
Elsa sover som en stock..

Imorgon ska jag hålla alla tummar å tår för en fin vän som ska sjunga upp ,
Jag tror jag är Lika spänd å nervös som hon själv ;)

Nä natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar