fredag 31 augusti 2012

regn

Fy fasen vilket väder det har varit i dag! 
Så himla grått å tråkigt  ju varit seg å små trött hela dagen tycker jag!

Elsa och jag har mest haft mys dag och bara tagit de lugnt.

fixat lite inför morgondagens kräftskiva! ska bli riktigt kul att hitta på något å komma ut lite:) jag är faktiskt inte jätte nervös över att elsa ska sova borta. hon älskar ju att vara med mormor så de kommer gå kanon bra tror jag! men visst ja kommer sakna henne här hemma:) 
tur hon inte är så långt bort så ja kan gå å pussa på henne på söndag fm redan :)

imorgon har ja massa att styra å fixa med innan vi ska iväg på kvällen. phuu bäst ja går å lägger så ja orkar gå upp i morgon.. 

har ni haft en fin fredag?

kommer snart en bild på elsas pallar som jag äntligen gjort klara med :)

bäst å sparka liv i pierre som sover på soffan ....

ha de fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar