måndag 6 augusti 2012

Simma

Japp idag har jag bokat baby sim till mig och Elsa! Ska bli så himla roligt att gå på det!
Imorgon ska jag se om jag kan hitta några bad kläder till mig.. Ja det är väl bara att visa upp sin vackra kropp;)

Idag har jag varit ute i stugan och haft det gott och busat massa med Elsa..

Ibland blir man så besviken på folk och då blir jag så ledsen och hade önskat att jag var lite mer som en man och inte brydde sig så mycket ! Jäkla amnings hormoner alltså blödig Lotta !
Jaja..

På onsdag kommer troligen Sanna hem och det ser jag fram emot!
<3 fina du!

I morgon är det tisdag vilket betyder torg dag och erikshjälpen ;) Så en tripp till stan väntat:)

Svante fick stanna ute u stugan hos mamma och Tomas i dag, han är inte riktigt pigg efter han var borta och så de tyska barnen som hade tagit han är fortfarande kvar här så han får vara på rehab några dagar ! Fina kissen låg på mig heja kvällen igår o var så gose sjuk.. <3

Elsa har varit helt underbar idag bara skrattat hela tiden o varit så snäll :)
Inte för hon brukar göra så mycket väsen av sig i vanliga fall heller :)

Nu ska jag sova natti natti


1 kommentar: