onsdag 22 augusti 2012

Onsdag

Denna vecka springer på den med. Redan onsdag och halva veckan gott snart..

Igår hade jag en egen dag! Gick på stan och bara strosade runt utan att behöva stressa eller tänka på någon Elsa ( inte för att jag inte tänkte Åå henne hela tiden ändå ) ;)
Elsa var hos sin farmor och hade det gott..

Igår kväll ville inte Elsa sova så jag la henne o vagnen och tog en jogging tur men Elsa sjöng och höll låda hela vägen inte sova inte! La henne i sängen och nattade henne igen och jag körde lite styrka men inte sova sa Elsa!
Men tillslut somnade hon i min famn fick stå å vagga henne ! När hon Sover så gott undrar man hur man någon gång ska kunna lämna bort henne över natten.. Men planen är 1 sep då ska Elsa sova hos mormor!

Elsa vaknade tidigt idag med fast hon somnade flera timmar senare än vanligt..

Vi ska åka till stan och gå på öf idag :) sjunga å träffa andra små bäsar!

Ha en skön onsdag!

1 kommentar: