torsdag 23 augusti 2012

Lång..

Varit en riktigt lång dag idag alltså den tar aldrig slut :)

Började morgonen med massa bus å mys med Elsa och sedan åkte vi till Julia och träffade mammor från "mamma" gruppen och vi slog ihjäl x antal timmar som vanligt ;)

Väl hemma Målade jag lite små saker men Elsa vaknade och passade på att baja så klart ;) så in p byta blöja och laga mat istället , Elsa och jag åt middag och sedan tog vi en promenad till Elsas mormor och Tomas som äntligen är i holsby igen efter många månader ute i stugan så de är hemma ett tag iallafall,
Och ingen är gladare än Elsa och jag :)
Så drack kaffe och mormor fick ge Elsa välling och natta henne bra å få lite vana på det tills Elsa ska sova där ( nej nej jag är inte alls nojig över hur jag ska klara mig en natt utan Elsa ) ;)

Nu i kväll har jag stickat på Elsas kofta och jag tror fasen de kommer bli bra men får nog göra om armen som troligen blev lite smal får testa i morgon :)

Så dagen har varit full av aktivitet å ändå känns lång.. Så nu har ja lagt mig och ska sova!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar