torsdag 30 augusti 2012

Kväll igen

Torsdagen är med förbi och så har vi tagit helg igen på brunnsvägen :)

Idag började Elsa och jag med sovmorgon till 8 lyx! Sen var jag ändå trött och inte funkade alls gjorde "gröt" till Elsa och skulle ge henne men hon åt dåligt .. Kom på att jag gjort "gröt" på välling pullver haha ja jag fick mig ett glatt skratt iallafall:)

Elsa rymde till farmor när jag nämnde stor städning av hela huset! Så fick snällt köra henne dit ;) och det var ju hundra ggr lättare å städa å dona hör hemma utan Lill skruttan :)

Sååå nu har ja flyttat in Elsa i sitt rum! Så vi får se hur det går i natt:) hon somnade utan problem iallafall!


Nu har jag lagt mig precis och ska sova!

Ska njuta av att ha pierre i sängen igen :)

1 kommentar:

  1. Å, sötis! Hon sover som Alma med huvudet upp så där knasigt!

    SvaraRadera