onsdag 22 augusti 2012

Sova

Nu borde jag sova så jag orkar upp i morgon ! Men ligger i sängen och rullar tummar..

Haft en bra dag Elsa å jag åkte till stan på fm och mötte upp gela och Elliot så tig vi en promenad ner till öf sjöng , fikade å tjötade med alla mammor :)

Elsa var trött och lite små gnäll mitt på dagen innan hon somnade som i soffan tillslut. När hon vaknade till så blev hon så glad då Madde var här .
Busade å stimmade hela eftermiddagen !
Nu har det gott jätte bra med välling på kvällen i en veckas tid :) så bara hoppas det håller i sig..

I morgon ska vi åka å träffa mamma gruppen hos Julia å dricka en massa kaffe å prata massssa som vi är så bra på :)

I morgon kväll kommer Pierre hem tjohoo...Längtar efter han!

Har en fd klasskompis som är konsult för partylite och hon vill att jag ska ha ett party här hemma, men är det några som Är sugna på att komma? Jag vill ju inte ha det om det inte är något folk som vill ju.. Så om ni är sugna kan ni väl lämna ett spår här så ska ja se vad de blir av det :)

Du som undrade vad som hände den 1 sep är att Pierre och jag ska på kräftskiva och tänkte då att det var ett bra tillfälle att lämna " bort " Elsa första gången och att vi kan få lite egen tid jag å Pierre ;)

Elsa vaknade just antagligen av lite magknip släppte ett par fisar å fick nappen å sedan somnade igen ..:)

Nä måste sova nu så jag är en pigg p glad mamma i morgon
:)

1 kommentar:

  1. Lite egentid är ni mer än väl värda :)  / ninis

    SvaraRadera