måndag 2 januari 2012

CTG...


Då var denna dagen förbi med.. 
Började dagen men å ring BM och berätta att ja inte känns bebis så mycket de senaste dagarna att det varit så lugnt i magen så hon tyckte ja skulle komma in till henne på en koll å de gjorde jag där hjärtljudet var bra jag hade lite hög puls och lågt blodtryck men annars var det bra men ja fick ändå välja om ja ville åka å göra en ctg kurva i Eksjö så de valde ja å göra lika bra å kolla upp det ju.
Så tog med Mamma å hålla i handen å åkte mot eksjö förlossning så nu har ja sett de med å fick sitta i ett förlossnings rum med ctg maskinen kopplad till mig å allt var bra där med. 
Så efter en timme eller så fick vi åka hem igen å jag känner mig lugn igen:)

Sen ja kom hem har ja strykt bebis kläder å sängkläder till bebis som är tvättat och färdigt och öven kört två maskiner till med bebis saker så nu är ja snart redo för bebisens ankomst :)

Imorgon ska jag nog ta å vara lite duktig å packa upp lite av mina saker som står i "Annas" rum just nu och väntar på att komma in i min garderob å så..

Nu vill ja ha en katt! måste ha lite sällskap här hemma alltså blir knas å va själv inget ja gillar alltså.. å en katt är ju väldigt mycket sällskap som pratar med mig å så haha

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar