måndag 16 januari 2012

Ny vecka...

Hej hopp på et alla!

Måndag och jag är lite extra lycklig eftersom jag får ha min Pierre hemma :) han åkte inte till Gbg i går och heller inte idag vilket jag tycker är underbart :)
Så i dg började vi dagen med å stor städa byta gardiner å fixa här hemma.. In tull staden å handla ä lite å sen lagade ja mat till oss ja fisk pinnar och potatis mos det ät evigheter sedan jag åt det:) de är ju inte mycket till fisk men de va gott:)

Pierre har fixat med min lampa som ja fynda på loppis förra veckan så bara en liten fix till sen ska den upp med blir kanon fint!

Varit hos mor och ätit semla nu i kväll och nu sitter ja i soffan är super trött idag med phuu..

Förkylningen är nog på bättrings väg iallafall och imorgon ska ja kurera mig genom bullbak och sedan hälsa på pappa:)

Håller tummar för att ja får ha Pierre hemma hela veckan hade inte varit fel :)

Nä skriver mer i morgon på datorn tråkigt å mobil blogga:)

: lotta

1 kommentar:

  1. sv:
    Hej! 11 kg, det är inte dåligt :) va kul för dej! Tkr de ser ut som de bara e magen som blivit större nu, så de kanske inte är så mkt o gå ner sen heller?
    jättefin e du iaf!! :)
    Var de va du hade för mål elr slutade du när du blev gravid?
    Usch, köra utan kolhydrater låter skitsvårt tkr jag, älskar pasta :P är ingen köttmänniska heller, så får nog försöka få in lite mer grönt i min kost istället.
    Tkr de låter bra med 11kg på 5 månader, det är ju typ va ja räknat me lite. Kan du så kan la jag haha :) Får köra järnet inför sommaren! Själv har ja ju gått upp jättemkt de senaste åren, så vet inte riktigt va ja har för målvikt. Går jag ner till vad ja vägde innan så ser ja nog inte klok ut känns de som. Kroppen förändras ju faktiskt lite me åren också ;) Men 12 kg e första iaf, sen får man se om man e nöjd när man kommer dit nångång! De e ju inte vikten de hänger på egentligen, utan hur man trivs me kroppen. Vissa går ner jättemkt o har ändå mage/gäddhäng mm kvar, o tror att går dem ner liite till så försvinner det, men det måste nog tränas bort tror jag.
    De e magen jag vill ha bort, sen va ja väger de spelar mindre roll.
    Usch va ja skriver långt,
    tack för peppen så håller jag tummarna för oss båda :) alltid kul när andra delar me sig av sina erfarenheter! Kramar

    SvaraRadera