fredag 6 januari 2012

röd dag..

vaggan väntar på lill*n
Jag har TRÅKIGT!!!!

Igår fixade å donade ja massa här hemma packade upp alla mina saker som ja haft med mig hem från Göteborg så nu kan ja hämta hem mer å ta tag i det med.

Pierre skruvade ihopp skötbord å så fick vi in de på toan blev riktigt bra inte alls så trångt som ja trott :)
la in alla bebis kläder i gaderoben så soterade upp dem efter storleks ordning.
Bäddade vaggan..
SÅ NU är vi redo! :)
komsikomsi lille bebis eller a kanske vänta några veckor till så du mår riktigt  bra när du kommer till oss:)

Vaggan har alla mina syskon plus ja sovit i när vi var små så de är lite roligt det är min morfar som har gjort den av mor å fars lysnings björkar så de va ju själv klart vi skulle ha vaggan de första månaderna sen får vi ta in spjälsängen är lill fisen inte vill ligga så still längre:)

igår kväll var vi på kalas Pierres syster Kajsa hade fyllt år så var hos dem å fikade lite jag satt mest i soffan å var trött tycker ja..kollade på skidskytte å halv sov.

I natt har ja sovit ganska bra aillfall bara några toa besök men annars sovit gott skönt de!

Å Anna Panna fick ja inte hem i helgen men men vi ses ju på söndag iallfall!
på måndag blir det lunch med Sofia :) och även upp till jobbet å lämna in mina nycklar och betala lite blommor som inte är betalade än. och troligen köpa med mig lite mer blommor hem :) 

Det är ju verkligen något som ja redan saknar  de är blommorna de kanske låter jätte fjantigt men det är ju så härligt med alla vår blommor nu alla fina lökväxter som man gör fina vårplanteringar av å allt fint som kommer nu! men men ja får helt enkelt köpa mig lite blommor var vecka å pryda mitt hem med:)

Gud så ja har tråkigt inget å göra alltså funderar på att gå ut å gå en runda men har liksom ingen energi till de heller men får nog ta mig en tur iallfall i solen!

Pierre åkte iväg å skulle fixa massa tråkigt..BLÄ tråkig dag med andra ord!

/Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar