torsdag 19 januari 2012

hur trött?

Hej på er alla!
Idag vet ja inte vad de är med mig är helt slut känns som ja inte sovit något inatt men de har ja faktiskt ganska bra iallfall inte varit på toa mer än en gång å vaknat till ett par gånger bara.. 
men känner mig ändå helt slut å vaknar å har ont i halsen igen :( 
men tar en halstablett och lossas som ja inte känner det ;)

Idag ska ja bjuda små bröderna på lite middag och även mamma med sambo. 
trevligt trevligt..

Fy va ja är trött på detta väder nu alltså.. antagligen får det ju bli snö å kallt eller vår inte detta tråkigt mellanting är super trött på det nu.. 

Igår blev det lite frallor bakade mycket goda:) 
Madde kom hit vi gjorde kyckling sallad och sen hade vi en riktig slapp kväll i soffan med lite godis å chips:) på en onsdag men de va ju lill lördag så;)

måste in till stan en sväng idag å handla lite små saker ja har inte varit i från huset på hela veckan?? ö jo i måndags va ja ju inne en sväng. det är bra man gör inte av med några pengar när man stannar hemma haha 

Vad ska man hitta på imorgon kväll någon som har något förslag? 
Pierre ska iväg på något å ja vill ju inte sitta själv en fredag kväll eller a vad är de för skillnad mot vilken dag som helst ja tycker de känns som helg hela tiden haha.

Nä nu ska ja ta mig till duschen och in till stan en sväng så ja inte ruttnar här i holsby :) 

/Lotta

1 kommentar:

  1. Hej på dig!
    Är allt bra? Eller ja, så bra som det kan bli med magen? :) Hoppas bebis kommer snart !
    Hörredu, är det okej om jag lägger till dig på min blogg?
    Kram Veronica

    SvaraRadera