tisdag 24 januari 2012

min skatt..

Lill flickan..

Här har vi min skatt i sin vagga.. hon är så fin...
Jag kan inte sluta titta på henne kan bara sitta och titta på hur hon ligger och myser. 

Dagen har sprungit i väg idag.
Vi har invigt vagnen och promenerat lite och sagt hej till Elsas Farmor och sen kom Hennes faster Sofia hit och Nu har hennes Morfar varit här. ja fullt med besök.. Igår fick hon mysa med sin Mormor med ju.:) 

Min hjärna är helt mos å funkar inte om de inte handlar om Elsa haha ja glömmer bort saker ja ska göra och allt är helt luddigt så sorry Sanna ja glömde ringa dig innan idag.. 

Elsa har badat i kväll och det var inte om tyckt inte haha gallskrik men nu är hon ren å fin igen :) 
Nu ligger hon här jämte mig och sover så gott:).

Nä jag ska inte alltid vara så här mysigt gulli gull nu bara för ja har fått barn men just nu är allt som små rosa moln och bara alldeles underbart:)

men idag SAKNADE jag ANNA! gud va ja vill ha hem dig nu är så längesedan vi sågs nu :( 
då Pussade ja några extra gånger på min skatt och sedan kändes de någolunda bättre igen..

Nu ska ja ta och se om Lill skruttan vill ha lite mat kanske:) 

ha en fin öö är de Tisdag eller haha helt snurr i skallen :)
ha en skön kväll;)

/Lotta 

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt :)
    Hör gärna av er när ni har tid/ork för besök. Förstår att det är mycket nu, så känn dig inte påtvingad. Ta det när ni orkar :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ingen fara gumman! Vi hörs snart igen.

    SvaraRadera